Sidor

torsdag 29 mars 2012

A little box of candy for my sweet mum :-)


10 kommentarer:

  1. Så flott eske du har laget!
    Nydelig malt motiv og flotte detaljer.
    Takk for at du deltar hos JM/HS denne uken.
    Anne

    SvaraRadera
  2. ÅÅh jisses så fin box, så fina detaljer, supersnyggt!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ask du gjort och härliga vårfärger!
    /Charlotte

    SvaraRadera
  4. Such a really pretty box xx

    Thank you very much for joining in with us this week at MDUC
    Big hugs
    Debbie xxx

    SvaraRadera
  5. what a very sweet box,
    thanks for sharing with us this week at Magnolia Down Under
    Hugs Denise

    SvaraRadera
  6. oh WOW what a pretty little box you have made!!!
    Love it...
    Thanks for joining us this month at Magnolia-highlites.
    hugs.....

    SvaraRadera
  7. Beautiful Box!

    Thanks so much for joining us at TOMIC, hope to see you again!

    Hugs Tanja

    SvaraRadera
  8. Kul att du hittat min blogg! Superfin box med många fina detaljer! :)

    SvaraRadera
  9. Wow! gorgeous design and beautiful details! Thanks for joining us at Magnolia-Licious Challenge! hugs, Jane x

    SvaraRadera
  10. Fin box, jag kan tänka mig att mamma blev glad! :)
    Roligt att jag fått en följare i min blogg, det kom som en överraskning! :D

    SvaraRadera